niedziela, 2 lutego 2014

Pierwsza lala


Witam serdecznie wszystkich Gości i bardzo dziękuję tym, którzy zostawiają ślad swojej wizyty w miłych słowach  komentarzy.
Dają one niesamowity napęd do pracy, sprawiają, że mozolne borykanie się z kolejnym twórczym wyzwaniem nabiera sensu i radości. I chociaż to prawda, że zajmuję się tym głownie dla siebie to bez odbiorcy, czyli Was mili odwiedzający nie miałabym tyle satysfakcji, ale także motywacji do pracy...

toteż przedstawiam moje kolejne wyzwanie:
tym razem będzie to lala.

To będzie moja pierwsza lala, taka, którą będzie można posadzić (mam nadzieję ) i która będzie miała szyte ubranka.
Do tej pory moje pajacyki to raczej rzeźby teraz spróbuję czegoś nowego (dla mnie ).
Proszę trzymajcie kciuki :)

Poniżej przymiarki kolorystyczne i faza projektowania:







cdn.

Życzę wszystkim miłej niedzieli...

8 komentarzy:

  1. Coś fajnego już się tworzy, mam nadzieję, że wkrótce nas zaskoczysz. Ja w każdym razie czekam .

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana... robisz to o czym wczoraj myślałam - no to chyba odpuszczę... bo przy takiej konkurencji wysiadam :))))
    Już się nie mogę doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ! będziemy się razem wspierać... czekam niecierpliwie, bo teraz wiem, że to nie jest prosta sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz ma nieziemską, czekam z niecierpliwością na cd.

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana... Ty masz za sobą naukę rzeźbienia głów i nie tylko... a ja w powijakach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego... Buźka wygląda cudnie!!! Masz talent, oj masz! Pozdarwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to jest sztuka i rękodzieło.Masz nieziemski talent i najważniejsze,robisz coś zupełnie innego,ciekawego.Cieszę się,że mogę podziwiać Twoją pracę;)Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwona wygląda imponująco - masz wielki talent - z ciekawością oglądam Twoją galerie - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...