czwartek, 6 lutego 2014

Lala "Iwona" cd.




Witam Was w ten piękny słoneczny dzień
i... przedstawiam Iwonkę w całej krasie.
Ta młodziutka panienka  przez kilka dni zajmowała całą moją uwagę.
Eksperymenty nad techniczną naturą budowy lalek,
nad fasonem i krojem stroju i doborem tkanin
okazały się bardzo zajmującą, ale niezwykle przyjemną przygodą.
Iwonka mierzy sobie 56 cm wzrostu, jest szczuplutką i delikatną panną.
Siedzi, jak ją bardzo o to poproszę :) 
Nie wiem jeszcze jaki ma charakter i co lubi, ale " z góry zakłada, że świat jest piękny"
cytat z komentarza Elizabeth http://zdolnosc-tworzenia.blogspot.com/

Mam nadzieję, że ją polubicie ?

Poniżej, fotki w troszkę innej stylizacji:
słoneczko pięknie świeci, toteż zdjęcia nabrały więcej radości i dynamiki.
No i kolorystyka jest na nich najbardziej zbliżona do rzeczywistej.




Podkreślam, że nie znam się na fotografii, wszystkie fotki robię 
przy ustawieniu "auto", więc jeżeli coś z nimi nie tak wybaczcie
(chętnie wysłucham Waszych uwag).











Witam serdecznie nowych obserwatorów,
 niezmiennie, bardzo dziękuję za komentarze
i pozdrawiam Wszystkich "słonecznie"

29 komentarzy:

  1. O matulu,jesteś mistrzynią;))
    Ona jest jedyna,najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja nie mogę... to jest już mistrzostwo świata :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedno ... ona ma 56 cm? To spora panna z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, owszem jest wysoka, ale szczuplutka, więc nie wygląda na dużą.

      Usuń
  4. Ależ Tu u Ciebie cudowne prace,obowiązkowo zostaję na dłużej i będę się zachwycać bo naprawdę jest czym .Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zapraszam... i pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Iwonka cieszy się razem ze mną, dziękuję

      Usuń
  6. Fantastyczna lalka ! A strój że tak powiem jaki „wypas”! A czy mogę zapytać , buziaczki twoich lalek rzeźbisz czy to odlewy ? Idę jeszcze na nią popatrzeć bo cudna jest Ewuniu , naprawdę jestem zachwycona !
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, tak, buziaczki rzeźbię sama dla każdej postaci osobno. Ja też tak mam, że Twoje cudne lale oglądam nie raz...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. miło mi poznać lale Iwonkę:) Jestem jej imienniczką i chyba zupełnym przeciwieństwem ale tak już w świecie bywa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! Ale co tam i tak uważam, że świat jest piękny !

      Usuń
  9. Rewelacja! Mistrzostwo świata! Iwonka wygląda jak żywa! Jestem pod ogromnym wrażeniem i aż mnie zatkało jak ją zobaczyłam! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym powiedzieć, że Lala ożywa jak jej nie widzimy, ale już nie bardzo w to wierzę. Dziękuję...

      Usuń
  10. Wow!!! idealna:) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się od początku spodobała, dzięki, że Tobie komentarz.
    Świetnie ją wystroiłaś, odbieram to jako etno. Ma w sobie coś rosyjskiego, choćby te warkocze. Buty takie francuskie z minionych epok. Nie wiem tylko czy to spódnica bombka czy też pumpiaste pantalony. Intryguje mnie też czepiec, coś pomiędzy Holandią a odzieniem papieża?
    Myślę, że jest nie duża biorąc pod uwagę rozmiary lusterka. Tym trudniej szyć na takie miniaturowe postacie. Wiem coś o tym, bo kilkanaście lat temu musiałam wyposażać rodzinę Barbie.
    Odnośnie zdjęć, ja swoim miniaturkom robię zawsze zdjęcia makro. Najczęściej w aparacie jest oznaczony kwiatkiem. Jednak i tak wydobyłaś całe jej piękno.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za taką wnikliwą analizę stroju. Masz we wszystkim rację ! Kilka lat temu odkryłam w necie lalki robione przez mistrzynie zza wschodniej granicy. Nic więc dziwnego, że echo tego zachwytu widać w stroju Iwonki. Przyznaję też, że projektując lalę kieruję się formą , mniejsze znaczenie ma wierność stylistyczna. Stąd też taki misz-masz. Lala mierzy sobie 56 cm. A Twój komentarz -cudowny !

      Usuń
  12. Jestem zachwycona Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka Sz.8 lutego 2014 02:17

    Pani Ewo ona jest przecudna!!! Uwielbiam tu zagladac bo kazde pani dzielo wywoluje uśmiech :-)
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwoscia czekam na kolejne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo Agnieszko :) Bardzo się cieszę że do mnie zaglądasz... Na następne lale pomysły mam, toteż chyba ich troszkę przybędzie. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy jej z tych aksamitach i koronkach :) Patrzę i podziwiam...
    Och, ale by pasowała do mojego wnętrza.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest niesamowita. Piękną ma twarzyczkę, a ubranko wytworne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna twarz i świetny wyraz - MISTRZOSTWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaglądam tu by nacieszyć oczy ,panna -lala zrobiła na mnie takie wrażenie , że brak mi słów by to opisać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są Twoje dzieła!!!
    Gratuluję talentu :-)
    Pozdrawiam ciepluchno- Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...