środa, 27 marca 2013

Anka - filiżanka


Pierwsza lala skończona! Anka otrzymała imię od oczywistego skojarzenia
z filiżanką co widać na fotkach. Zapowiadałam, że będę pracować nad
trzema lalkami jednocześnie - jednak przy moim braku podzielności uwagi
mogę skupić się jedynie nad jedną tylko pracą.
Anka - jest wykonana techniką papier-mache i mierzy sobie
około 50 cm wzrostu. Jest to pierwsza
moja lala - malowana dlatego jestem bardzo ciekawa co o niej sądzicie ?












Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze...


12 komentarzy:

  1. Znakomita. Taka zwiewna, delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka - ciekawa lala, delikatna postać
    o poważnej twarzy
    w pierwszym momencie myślałam, że to faktycznie filiżanka w roli spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna ,wspaniała .Naprawdę jestem zachwycona bez kitu.Ty to masz talent.Czy można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca... ja nadal nie mogę dojrzeć do papier mache, może kiedyś?
    Na razie będę podziwiała Twoje, bo jest co!
    To co robisz z tą masą zadziwia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słowa, cieszę się bardzo ! Już mam w głowie następną...
    Anka jest oczywiście do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! pierwszy raz widzę taka pracę, jestem pod wielkim wrażeniem, serdecznie pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Anka jest zwiewna jak baletnica :)
    Bardzo fajnie to wymyśliłaś.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa trafiłam na Twojego bloga przez przypadek i jestem zachwycona!!!Dziewczyno jaki Ty masz talent!To co zobaczyłam jest nieprawdopodobnie cudne:))
    Zostaję i nigdzie się stąd nie ruszam;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie ja byłam, że dopiero teraz trafiłam na Twoje blogi? jestem oczarowana,chapeau bas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie ja byłam ?? Co za cudny blog!! co za prace !!! Jestem w szoku i długo nie wyjdę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Pytam jak??
    Przepiękne prace tworzysz!

    OdpowiedzUsuń

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...