sobota, 15 grudnia 2012

Mikołaje z masy solnej



Witam wszystkich Gości, którzy mimo mojego milczenia zaglądają do Pomponady.
DZIĘKUJĘ za komentarze i pozdrawiam serdecznie nowe obserwatorki.
Chyba jakiś rok temu chwaliłam się, że mam sporo wolnego czasu. Teraz to już nieaktualne
i to jest banalny powód mojego braku aktywności na blogach. 
Jednak, ponieważ bardzo brakuje mi blogowania postanowiłam mimo wszystko
coś napisać u siebie i oczywiście odwiedzić Wasze strony.

Dzisiaj króciutko i na BIAŁO (przecież nie mogę inaczej skoro za oknami
wszechwładnie zapanowała właśnie biel).
Początkowo planowałam lepić aniołki, ale jakoś ręce same zaczęły formować
pierwszego mikołajka i tak się rozpędziły, że ulepiły ich około dwudziestki.
Pomalowałam i szczodrze obsypałam brokatem, żeby były bogate i  świątecznie się mieniły. 
Ach, oczywiście, jak w tytule wykonane z masy solnej. Jutro przedstawię kolejne...














Pozdrawiam i życzę miłej soboty i niedzieli.  

16:48

Dziękuję, dorzucam jeszcze kilka...












9 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne Mikołaje! Do twarzy im w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli choinka w Mikołaje? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy robią aniołki... a jak widać, Mikołaje są rewelacyjne. Super, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się Cieszę ,że wróciłaś.Mogę podziwiać Twoje dalsze prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj spowrotem:) Brakowała mi Twoich cudownych prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Zwłaszcza te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych dni świątecznych spędzonych z najbliższymi oraz spełnienia marzeń w 2013 roku! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa! Dziękuję, że zostawiłaś u mnie komentarz, bo dzięki temu znalazłam Twojego bloga. Ale się cieszę, że jest kolejna osoba w Polsce lubiąca papier mache i inne masy utwardzalne. Przepiękne prace robisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaje znakomite na Święta można ubrać nimi każde drzewko.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...